Přednáška na téma Bringing a brand to life na VŠH

Bringing a brand to life. To byl název přednášky marketingového ředitele společnosti Four Seasons Hotel Prague pana Andrease Schustera, který již potřetí navštívil půdu Vysoké školy hotelové v Praze. Tentokrát v doprovodu learning and development manažerky paní Petry Kubínové, která zajišťovala pro studenty odpovědi ohledně možných praxí v hotelu Four Seasons. Na své přednášce Andreas Schuster představil zákoutí marketingových aktivit 5hvězdičkového hotelu, nové koncepty i fungující principy. Proč je brand pro hotel tak podstatný a jaké má vazby na další výkonnostní ukazatele byl klíčový závěr celého povídání. Studenti si kromě řady poznatků odnesli také drobné odměny za správné reakce a odpovědi. Živá přednáška, plno informací z praxe z těch nejpovolanějších míst – děkujeme. Již nyní přemýšlíme nad tématem další přednášky pro příští rok.

Fotogalerie

Reference

Ing. Igor Bejtic
sommelier Ambiente restaurant
Během studia na VŠH jsem dostal spoustu prostoru pro vlastní realizaci. Měl jsem možnost skloubit školu s prací a potkat super lidi, s kterými se neustále vídám.