Setkání s Janou Křivánkovou z Lokál CZ

AMBI CZ je jednou z největších společností v české gastronomii, která dokázala přilákat velké množství zákazníků díky širokému portfolio gastronomických konceptů. Jedním z nich je Lokál CZ, koncept, který oživuje českou hospodskou kulturu a láká zákazníky na skvělé pivo, úžasnou atmosféru a tradiční česká hospodská jídla. Proč je Lokál tak úspěšný? Zeptali jsme se Jany Křivánkové, manažerky Lokál CZ.

Skvěle natočené pivo, úžasná atmosféra nebo třeba nejlepší „smažák“ na přepuštěném másle. To je jenom málo z toho, co můžete ochutnat v Lokálech nejen v Praze, ale také v Brně a třeba i v Plzni. Určitě jste se ptali, co stojí za úspěchem tradičních českých hospod a oživením hospodské kultury, která je nám tak blízká. Proto jsme byli rádi, když jsme mohli ve škole přivítat Janu Křivánkovou a Honzu Hanzálka z Lokál CZ.

Jana se v rámci svého povídání zaměřila na hodnoty, které sdílí zaměstnanci Lokálů. A jaké hodnoty vytvářejí tak úžasnou atmosféru, do které se hosté rádi vrací?

Otevřenost. Každý host je stejně důležitý, každý dostane stejný servis a stejně kvalitní jídlo a pití. Stejně tak každý zaměstnanec je velmi důležitý a všichni táhnou za jeden provaz, jsou otevřeni nápadům. Zajímavá otázka padla vzhledem ke „štamgastským“ stolům, kdy mají štamgasti svá privilegia. Jana zde však poukázala na fakt, že každý má možnost seznámit se současnými štamgasty a obsluhou a stát se tak jedním z nich.

Opravdovost.Vše, co prodáváme, prezentuje tak, jak je.“ V Lokálu vždy dostanete to, co vám obsluha nabídne. Nabízený produkt vždy odpovídá realitě a nikdy se nesnaží hostům prodat nic, co nemohou dostat.

Korektnost. Zaměstnanci vždy přistupují s hostům s maximální mírou korektnosti a chtějí, aby se host cítil co nejlépe. Zaměstnanci přemýšlejí, jak se chovají nejen ke svým hostům, ale také vzájemně jeden k druhému. Vzájemná úcta tak vytváří velmi příjemné a přátelské prostředí, ve kterém se zasmějete, ale můžete si být jisté, že se nikdo nebude smát vám.

Vřelost. Pokud se potkáte s kýmkoliv, kdo v Lokálu pracuje, určitě budete cítit velkou vstřícnost a také ochotu.

Soudržnost. Tým je základ úspěchu. To se dočtete v každé knížce, ale je tomu vždy tak? Při pohledu na Lokál toto platí na 100 %. Zaměstnanci drží při sobě, vzájemně si pomáhají a vycházejí si vstříc.

Entuziasmus. Proaktivita, ochota ukázat, co ve vás je a „drive“. To jsou důležité vlastnosti, které mohou komukoliv pomoci dosáhnout vytyčených cílů.

Hodnoty bývají velmi často označovány jako „klišé“, jako výmysl manažerů, které stejně nikdo nevnímá a nikdo se jich nedrží. A proto byly celé povídání zakončeno otázkou na jednoho ze studentů, který v pracuje v Lokálu na Dlouhé. Ten přímo potvrdil na základě svých zkušeností a zážitků, že všechny hodnoty spojují celý tým dohromady a opravdu fungují.

Celé povídání zakončil Honza Hanzálek velmi příjemným a jasným postřehem, který reflektuje nejen hospodskou kulturu, ale také celou společnost. Takže, až půjdete do Lokálu, nezapomeňte se usmát a pozdravit!

Reference

Bc. Aleš Černý
student Management hotelnictví a lázeňství
Přátelská atmosféra a spousta super lidí a akcí. Navíc jsem měl dost prostoru i pro práci, takže jsem nemusel řešit, co po škole.